Condicions de compra

Condicions de compra

1.- Procés de compra

Si t’agraden els SAFEPACKS i productes que tenim i estàs interessat en comprar, realitza els següents passos. Si tens algun dubte, pots contactar amb nosaltres a atencioncliente@safepack.es

  1. Afegeix algun producte o pack a la cistella.
  2. Identifica’t com a usuari.
  3. Introdueix les dades de facturació i de lliurament.
  4. Escull la forma de pagament: transferència o targeta.

2.- Condicions de venda

2.1- Termini de lliurament

El termini de lliurament corresponent a cada producte i a SAFEPACK apareix en la pàgina del producte. Si es fa la comanda de diversos productes o SAFEPACKS amb diferent termini de lliurament, el termini que s’ha de tenir en compte per la comanda és el més llarg.

L’empresa de paqueteria contactarà amb tu per e-mail per indicar el dia de lliurament de la teva comanda. En el cas que no et trobis en el punt de lliurament en el moment acordat, tornarà a realitzar un segon intent l’endemà. Si en aquesta ocasió tornes a estar absent, la mercaderia podrà ser retornada a las instal·lacions de SAFEPACK.

2.2- Despeses d’enviament

Província de Barcelona    

  • Comandes inferiors a 2 Kg, afegim 4,84 € de despeses d’enviament.
  • Comandes entre 2-10 Kg, afegim 7,26 € de despeses d’enviament.
  • Comandes superiors a 10 Kg, afegim 9,08 € de despeses d’enviament.

Catalunya

  • Comandes inferiors a 2 Kg, afegim 7 € de despeses d’enviament.
  • Comandes entre 2-10 Kg, afegim 9 € de despeses d’enviament.
  • Comandes superiores a 10 Kg, afegim 12 € de despeses d’enviament.

Península

  • Comandes inferiors a 2 Kg, afegim 9 € de despeses d’enviament.
  • Comandes entre 2-10 Kg, afegim s 11 € de despeses d’enviament.
  • Comandes superiores a 10 Kg, afegim 14 € de despeses d’enviament.

2.3- Enviament de la comanda

Només es realitzen enviaments dins de la Península Ibèrica. Per a altres zones contacta amb atencioncliente@safepack.es

Com rebràs la teva comanda

Tots els nostres SAFEPACKS i productes s’envien dins de capses de cartró resistent al transport. Quan rebis la comanda a casa teva, comprova que tots los productes estan bé. Si algun d’ells estigués deteriorat, anota-ho a l’albarà de lliurament del transportista. Posteriorment posa’t en contacte amb nosaltres a través de l’e-mail atencioncliente@safepack.es. Et contestarem amb la solució el més aviat possible.

On rebràs la teva comanda

Els enviaments es realitzen mitjançant una agència de transport de paqueteria subcontractada de reconeguda solvència. Aquest tipus d’empreses, per norma, no pugen els paquets fins el domicili,  i realitzen el lliurament al portal, sempre en presència del client. 

2.4- Formes de pagament

Pagament amb targeta

Pots realitzar el pagament directament a la web.

Acceptem targetes VISA, MasterCard i VISA Electron. En el darrer pas del procés de compra se’t redirigirà a un domini segur facilitat per Banc Sabadell, en el qual hauràs d’introduir el teu número de targeta i la data de caducitat per completar el pagament amb total seguretat. Una cop finalitzat el pagament amb targeta, t’ho confirmarem a la nostra pàgina.

Cada una de las transaccions realitzades a SAFEPACK és 100% segura. Totes les operacions que impliquen la transmissió de dades personals o bancàries es realitzen utilitzant un entorn segur. SAFEPACK utilitza un servidor basat en la tecnologia de seguretat estàndard SSL ( Secure Socked Layer). Tota la informació que ens transmetis serà xifrada a través d’aquesta xarxa.

De la mateixa manera, les dades sobre la teva targeta de crèdit no queden registrades en cap base de dades, sinó que van directament al TPV (Terminal Punto de Venta del Banco).

A més, t’informem que, en un esforç per proporcionar major seguretat als propietaris de targetes de crèdit, hem incorporat a la nostra passarel·la de pagaments el sistema de pagament segur denominat CES (Comercio Electrónico Seguro). D’aquesta manera, el titular d’una targeta “securitzada” sempre podrà efectuar pagaments amb targeta VISA o MASTERCARD a la nostra botiga online.

Quan paguis amb targeta VISA o MASTERCARD se’t sol·licitaran les dades següents: el titular de la targeta, el número de targeta, la data de caducitat i un codi de validació, que coincideix amb les 3 últimes xifres del número imprès en cursiva en el revers de la teva targeta de crèdit, oferint d’aquesta manera més garanties sobre la seguretat en la transacció.

¿Què és CES (Comercio Electrónico Seguro)? 

CES és un sistema per assegurar les transaccions per Internet, promogut per Visa Internacional, Mastercard, Microsoft i Netscape, entre altres. La finalitat principal és oferir major seguretat, tant a l’usuari d’Internet com als comerços que venen a través de la Xarxa, en autentificar el comprador com legítim titular de la targeta que està utilitzant. 

A la pràctica, al pagar amb una targeta VISA o MASTERCARD “securitzada”, se’t sol·licitarà, a més del número i la data de caducitat, una clau personal d’ús exclusiu per a compres per Internet, que t’identifica, de manera inequívoca, com el seu propietari. D’aquesta manera, ningú podrà fer una compra per Internet si desconeix aquesta clau. Podràs distingir si està activat el protocol de Comercio Electrónico Seguro pels logos de VISA “Verified by VISA” i de Mastercard “Mastercard Secure Code”.      

Si encara no has rebut una clau personal d’ús exclusiu per a pagaments per Internet, t’aconsellem que sol·licitis a la teva entitat financera adherir les teves targetes al servei de Comercio Electrónico Seguro. Per fer-ho, pots posar-te en contacte amb el teu banc o, si ets client de banca electrònica, pots demanar-ho online directament.

 Altres mètodes de pagament

Per facilitar el procés de compra, el pagament es pot realitzar també per PayPal, Amazon Pay i Bizum.

2.5- Garantia de satisfacció

Si no estàs satisfet amb el que has comprat, posa’t en contacte amb nosaltres; t’escoltarem i, si és el teu desig, et canviarem el producte o et gestionarem la seva devolució i et tornarem l’import. Per a això, disposaràs d’un termini de 15 dies des de la recepció de la mercaderia.

2.6- Consultes i modificacions de comandes

Si desitges fer una comanda amb unes característiques especials o vols fer-nos una consulta, escriu aatencioncliente@safepack.es.

2.7 – Dret de retracte

Disposaràs de 15 dies naturals des de la recepció de la comanda per poder retirar-la. En aquest cas, hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres per procedir a la seva tramitació, mitjançant un correu electrònic dirigit a atencioncliente@safepack.es.

L’abonament de qualsevol devolució es farà efectiu a través del mateix mètode utilitzat pel pagament en el moment de la compra, en un termini màxim de 15 dies naturals a partir de la data en què ens sigui comunicada, en la forma indicada anteriorment, la intenció de desistir de la compra i sempre que la mercaderia retornada hagi estat retirada del teu domicili i comprovat que el seu estat no presenta desperfectes. La mercaderia ha de ser retornada correctament embalada, sense l’exigència de l embalatge original. El reemborsament s’efectua per l’import de la mercaderia retornada.

NOTA: DEVOLUCIONS EN L’ESTAT D’ALARMA

Segons l’artícle 21 del Real Decreto-ley 8/2020 sobre la interrupció del termini per la devolució de productes durant la vigència de l‘estat d’alarma o les seves possibles pròrrogues, els terminis per la devolució dels productes comprats per qualsevol modalitat seran interromputs. El còmput dels terminis es reprendrà en el moment en què perdi vigència el «Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el Estado de Alarma» o, si és el cas, les seves pròrrogues.

2.8 – Contacte

Qualsevol comunicació es realitzarà via e-mail: atencioncliente@safepack.es.

Cistella De La Compra
No hi ha productes a la cistella de la compra!
Subtotal
0,00
Seguir La Compra
0
Obre xat
Necessites ajuda?
Hola, et puc ajudar?