FaQ’s

SAFEPACK FAQ’s

SAFEPACKs i productes

Com s’han seleccionat els productes de la botiga i de SAFEPACK?

Els nostres professionals amb experiència en el sector de la salut avaluen els diferents productes en base als següents paràmetres: qualitat i certificacions, fabricació local i una bona relació qualitat/preu.

Per què no hi ha guants al SAFEPACK Family?

L’ús dels guants no està recomanat per a la ciutadania, fora de comerços i botigues on ja els proporcionen. És molt més aconsellable rentar-se les mans de manera freqüent. Troba més informació al respecte al nostre blog.

Per què no hi ha mascaretes FFP2 al SAFEPACK Family?

Les mascaretes FFP2 estan considerades Equips de Protecció Individual i només estan aconsellades per a personal sanitari i treballs de risc. El Ministeri de Consum recomana les mascaretes higièniques i quirúrgiques per a la ciutadania. De totes maneres, pots incloure-les al teu SAFEPACK afegint-les com a producte addicional.

Vull un SAFEPACK personalitzat per la meva empresa, hotel o per un esdeveniment. Què faig?

Contacta amb nosaltres a l'e-mail empresas@safepack.es i t’assessorarem per configurar el teu pack segons les teves necessitats.

COMPRA

Són segurs els mètodes de pagament?

Totalment, utilitzem la mateixa seguretat en el mètode de pagament que per protegir-te de futures emergències sanitàries. Per a més informació consulta les Condicions de Compra.

Quan trigaré a rebre els productes?

El termini d’entrega del SAFEPACK són 48h des de que sol·licites l'enviament. Per a la resta de productes pot variar segons la disponibilitat. En el procés de compra sempre s’indicarà el temps d’entrega.

A on es poden fer els enviaments?

A tota la península Ibèrica, aplicant diferents tarifes que es mostren a la cistella de compra. Actualment no enviem a Balears, Canàries, Ceuta, Melilla o altres països. Tot arribarà.

Puc en la mateixa comanda comprar productes o pack's per emmagatzemar i productes perquè me'ls enviïn?

No, ens sap greu. Has de fer dos comandes diferents.

No hi ha descomptes addicionals als SAFEPACKS?

No. Els preus estan realment ajustats perquè volem que el nostre servei pugui ser universal i qualsevol persona, empresa o organització pugui tenir assegurat el seu material de protecció per a futurs brots o emergències sanitàries.

Que faig si rebo els productes en mal estat?

Si reps la capsa en males condicions ho has d’anotar a l'albarà del transportista, i si a l'obrir-la hi ha alguna cosa que no és correcte posa't en contacte amb nosaltres a atencioncliente@safepack.es.

Tinc dret a devolucions?

Sí, en un període de 15 dies des de la compra. T’hauràs de fer càrrec de les despeses d’enviament i t’abonarem l’import al comprovar que els productes estan en bon estat.

On puc trobar la meva factura?

Rebràs la factura automàticament per e-mail quan completem la comanda. També la pots trobar al teu compte d’usuari.

EMMAGAZEMATGE I MANTENIMENT

Quan costa la subscripció a l'emmagatzematge i manteniment?

El cost equivalent a dos cafès al mes: 19,90 € si agafes la subscripció anual, i 7,90€ si agafes la subscripció trimestral. S’aplica un 10% de descompte per cada membre addicional, fins a un màxim del 50%.

Si em subscric a l'emmagatzematge i manteniment, no podré veure el producte fins que sol·liciti l'enviament?

Pots veure i tocar el SAFEPACK Family i productes als nostres SAFEPACK Point. Més informació a la pàgina de contacte.
De totes formes, quan tinguem la comanda preparada t’enviarem una foto del teu SAFEPACK abans d’emmagatzemar-lo

Hi ha període de prova?

Sí, si agafes la subscripció anual a l'emmagatzematge i manteniment, tens un període de prova d’un mes. Si sol·licites l'enviament abans, cancel·larem la teva subscripció i no et cobrarem res.

Quins serveis inclou l'emmagatzematge i manteniment?

Per assegurar que quan el necessitis el tindràs en òptimes condicions, inclou:
Emmagatzematge de proximitat, a prop de casa teva o la teva empresa
Seguretat amb videovigilància 24h/365 i sota doble clau
Condicions ambientals controlades
Controls periòdics
Vigilem que els productes no caduquin

Per què fem controls periòdics als SAFEPACKS?

Volem assegurar al màxim que quan els necessitis rebràs els productes en perfectes condicions. Per aquest motiu fem controls cada 6 mesos de presència, estat i caducitat.

No puc guardar jo el meu SAFEPACK?

Sí, te’l podem enviar sense subscriure’t a l'emmagatzematge i manteniment, però no et podem assegurar que disposis del material en bones condicions quan el vagis a necessitar, ja que no podrem controlar factors com el deteriorament, pèrdua, ús inadequat o caducitat. A més, pel cost de 2 cafès al mes no t’ocupa espai a casa!

I si vull posar jo el meu propi material dins el SAFEPACK?

També pot ser possible, si creus que és el millor per a tu. El que volem es que estiguis protegit per a futurs brots o emergències sanitàries. Contacta amb nosaltres perquè et valorem l'emmagatzematge i manteniment a atencioncliente@safepack.es

Què haig de fer quan vulgui cancel·lar la subscripció?

Simplement sol·licitar l’enviament del teu SAFEPACK al teu compte d’usuari i no procedirem a la renovació de la subscripció.

TRANSPORT

En quin termini rebré el meu SAFEPACK quan sol·liciti l’enviament?

El servei que tenim contractat amb l’agencia de transport consisteix en l’entrega en 48h.

Com puc saber l’estat del meu enviament?

Et proporcionarem la referència d’enviament (tracking number) de l’agencia de transport per que puguis fer el seguiment del teu enviament.

I si no soc a casa quan vingui el transportista?

Contacta amb l’agència de transport per acordar una hora d’entrega o per recollir-lo a les seves oficines.

Si tens alguna altra pregunta contacta amb nosaltres

Cistella De La Compra
No hi ha productes a la cistella de la compra!
Subtotal
0,00
Seguir La Compra
0
Obre xat
Necessites ajuda?
Hola, et puc ajudar?